Valorile care ne definesc sunt: pasiune, carismă, pricepere și onestitate. Suntem permanent în căutare de noi colegi, dornici să facă echipă cu noi și să se dezvolte profesional și personal într-una dintre cele mai importante companii din Iași și din regiune.
Aflați de mai jos locul care vi se potrivește.
Poziții disponibile în echipa Casa Auto:
Căutăm un manager talentat cu abilități tehnice, care să susțină afacerile noastre aflate în plină dezvoltare și evoluție. Vei participa activ la dezvoltarea acestui business gestionând în mod corespunzător două arii importante: echipele de service auto și clienții noștrii interni și externi.
CERINŢE:
• Aptitudini și cunoștințe tehnice în domeniul întreținerii și managementului unui service auto;
• Administrarea anterioară directă a unei echipe de cel puțin 10 persoane;
• Grijă pentru asigurarea unei experiențe extraordinare clienților;
• Abilități de comunicare și leadership;
• Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic și cu termene limită;
• Atenție deosebită la detalii, abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
• Capacitate dovedită de a gestiona simultan mai multe priorități.
Specializări/ Experiență:
• Studii tehnice de specialitate
• Minim 3 ani de experienta in management
• Minim 4 ani experienta in servicii clienti
• Pasionat de domeniul auto
DESCRIERE JOB:
• Responsabilitatea principală presupune gestionarea echipelor de service ce deservesc brandurile companiei.
• Sarcinile includ planificarea, organizarea și dirijarea echipei de lucru cu șefii de atelier și colaborarea directă și eficientă cu echipa tehnică (front office și back office) și cu o varietate semnificativă de clienți.
• În calitate de Manager Service Auto vei colabora cu o echipă de service cu experiență pentru a furniza servicii de calitate clienților și pentru a răspunde nevoilor lor.
Responsabilitatile principale includ:
• Evaluarea continuă a nevoilor clienților prin respectarea informațiilor și cerințelor acestora;
• Dezvoltarea principalelor proiecte și gestionarea clienților companiei;
• Realizarea unor analize privind posibilele riscuri și elaborarea unor planuri preventive și corective;
• Verificarea calității muncii echipei de service ținând cont de timpul stabilit și de bugetul vizat;
• Identificarea posibilelor îmbunătățiri pentru a reduce costurile, termenele și pentru a spori gradul de satisfacție a clienților;
• Creșterea angajamentului echipei în atingerea targetelor;
• Actualizarea și dezvoltarea procedurilor;
• Prioritizarea proiectelor și capacitatea de a gestiona un volum de muncă variat și sub presiune;
• Dezvoltarea continuă a echipei și menținerea unui standard ridicat de calitate;
• Realizarea indicatorilor de performanță ai ariei de business.
Trimite cv-ul la:
Responsabilitățile tale și provocările zilnice vor consta în gestionarea portofoliului de clienți existenți și potențiali și în oferirea unei experiențe remarcabile, propunându-le clienților noștrii cele mai bune soluții. Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei.
CERINŢE:
• Excelente abilităţi de comunicare, negociere şi argumentare cu rezultate dovedite în experienţe anterioare;
• Capacitate de evaluare, de analiză şi de luare a deciziilor în timp util;
• Responsabilate şi precizie în respectarea termenelor în relatiile cu clientii externi şi interni;
• Experienţă relevantă în vânzări;
• Cunostinte solide despre mediul de afaceri local;
• Bune abilităţi de operare PC (Word, Excel, Internet)
• Permis de conducere cu experienţă şi fără incidente;
• Limba engleză nivel mediu;
DESCRIERE JOB:
BENEFICII:
Trimite cv-ul la:
Responsabilitățile tale și provocările zilnice vor consta în gestionarea portofoliului de clienți existenți și potențiali și în oferirea unei experiențe remarcabile, propunându-le clienților noștrii cele mai bune soluții. Transmiterea încrederii în calitatea brand-ului reprezentat și a serviciilor oferite, te va ajuta în obținerea satisfacției profesionale și în fidelizarea clienților companiei.
DESCRIERE JOB:
– identifica piesele de schimb si accesoriile necesare a fi achizitionate (prin programe specifice si furnizori);
– identifica si contacteaza telefonic/ direct clientii potentiali;
– aplica strategiile de recastigare a clientilor in portofoliul companiei;
– ofera in permanenta consultanta tehnica pentru clienti in ceea ce priveste achizitionarea produselor si serviciilor companiei, propunandu-le acestora cele mai bune solutii;
– adopta o atitudine deschisa, orientata catre client, in vederea atingerii si depasirii obiectivului de vanzari;
– transmite incredere in calitatea produselor si a serviciilor oferite clientilor, pentru obtinerea satisfactiei si fidelizarii acestora;
– elaboreaza rapoarte şi situaţii de vânzari către directorul de service, face propuneri de imbunatatire.
– absolvent de studii medii/ superioare;
– persoana dinamica, comunicativa, cu putere de convingere si capacitate de adaptare la schimbari;
– seriozitate, corectitudine, o bună organizare a activităţilor şi a timpului;
– abilitati de relationare, negociere si lucru in echipa;
BENEFICII:
Trimite cv-ul la:
CERINȚE:
SPECIALIZĂRI/ EXPERIENȚĂ:
DESCRIEREA JOBULUI:
Rol și responsabilități:
Trimite cv-ul la:
Contactați-ne oricând aveți nevoie la!
* toate campurile sunt obligatorii